Top GYIK

Rendeléssel kapcsolatos kérdések

A készülékek rendelkeznek magyar nyelvvel és magyar menüvel?
Igen, az általunk forgalmazott készülékek európai piacra készültek, így a  magyar nyelv is megtalálható bennük.

Személyesen átvehető valahol a megvásárolt terméket?
Nem, a termékek kizárólag a szerződött GLS partnerünktől vehetők át.

Mit tartalmaz a csomag?
Csak új és bontatlan termékeket forgalmazunk. A csomagok minden gyári tartozékot tartalmaznak.

A termékek tartalmaznak garanciát, jótállást?
Termékeinkre 3, 6, 12, vagy 24 hónap garanciát biztosítunk.

Probléma esetén hogyan tudom Önöknek jelezni azt?
Ha garanciális vagy egyéb probléma merül fel, akkor a topmobilhun@gmail.com e-mail címre kérjük a hiba részletes feltárását az Ön nevének megjelölésével együtt.

Mikor érkezik a futár a csomaggal?
A termék átadásáról, majd a kiszállítás várható idejéről tőlünk, majd a GLS futárszolgálattól is e-mail értesítést fog kapni. Az átadást követő munkanapon a megadott címen a futár kézbesíteni is próbálja a csomagot, amelyen az Ön vásárláskor megadott telefonszáma is fel lesz tüntetve.

Hogyan tudok fizetni?
A csomag átvételekor készpénzben a futárnál, vagy előre elutalva bankszámlaszámunkra.

Tudok bankkártyával is fizetni a futárnál?
Nem, kizárólag készpénzben tudja megoldani a helyszínen a fizetést.

Kérhetek 27%-os ÁFA-s számlát?
Igen, minden esetben 27%-os ÁFa-s számlát is mellékelünk a termék mellé.

A rendelés vásárlási kötelezettséggel jár?
A rendelés még nem jár vásárlási kötelezettséggel, ameddig vissza nem igazoljuk azt. A visszaigazolásról külön e-mailben értesítjük. Ha a visszaigazolás előtt jelzi, hogy nem tart igényt a termékre, minden gond nélkül töröljük rendelését.

Mennyi idő, és mennyibe kerül a szállítás?
A vásárolt és raktáron lévő termékeket a vásárlástól számított 1-2 munkanapon belül kézbesíti a GLS futárszolgálat. A szállítási díj minden termék esetében 1790 Ft.