Top Szerviz

Legtöbb esetben a meghibásodott készülék javítási idejébe nincs beleszólásunk, mivel annak javítását nem cégünk, hanem a szakszerviz végzi. A javítás ideje alatt csak elektronikusan tudunk felvilágosítást adni.
A javítás ideje függ a terméktől és annak hibájától, általában 5-15 munkanap. Amennyiben szervizünknek nem áll rendelkezésére cserealkatrész a meghibásodott készülék javításához, előfordulhat hosszabb javítási határidő. A javítás ideje alatt nem áll módunkban cserekészüléket biztosítani.

NEM tartoznak a jótállás körébe:

A gyár által előírt rendszeres ellenőrzések, karbantartások, és a természetes elhasználódásból eredő meghibásodások (külső szennyeződésekből, pl. porosodásból) javítása, illetve az ezekből adódó szükséges alkatrész cserék sem.
A külsérelmi nyomok a készülék burkolatán, illetve a kopás nem tartozik a garanciális körbe.
A használati utasításban foglaltak be nem tartásából, vagy attól eltérő használatból származó meghibásodás.
Határozottan felhívjuk figyelmét arra, hogy a forgalmazott termékeink általuk elképzelt feladatra való alkalmatlansága (mint például: rádióhallgatás, MP3 funkciók, játékok, letöltések, MMS, GPRS, GPS, email, aktiválások, beállítások memória kártya kompatibilitása, illetve a készülék gyorsasága stb.), illetve az ezekkel kapcsolatos elégedetlenségek nem tartoznak a jótállási kötelezettség körébe. Minden tulajdonba vétel előtt biztosítjuk a tőlünk telhető legszélesebb körű tájékozódási lehetőséget. MMS, GPRS, email, HSDPA, TV funkciók működéséről, illetve ennek lehetőségéről beállításokról kérjük, érdeklődj a szolgáltatódnál.
A készülék kiegészítőire korlátozott szavatosságot tudunk biztosítani. Az eladási csomagban található különálló tartozék és a kiegészítők meghibásodása készülék cserét nem von maga után. Akkumulátorra, headsetre, töltőre, adatkábelre, memóriakártyára, tokra, hátlapra, egyéb kábelekre és egyéb kiegészítőkre 3 hónap szavatosságot tudunk biztosítani. Amennyiben ezeknél nem gyári hibáról van szó, sajnos nem áll módunkban cserélni.

A jótállás érvényét veszti:

Amennyiben a meghibásodás nem rendeltetésnek megfelelő használat, átalakítás, szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár (beázás, leejtés, erős nyomás, stb.), vagy egyéb, a tulajdonba vétel után fellépett ok miatt következik be. Ugyancsak rendeltetésellenes használat az olyan mértékű igénybevétel, amely meghaladja a termékre vonatkozó, a gyártó által meghatározott értékeket. Ha a készülék külső beavatkozás miatt hibásodik meg, minden esetben jegyzőkönyvet és fényképet készítünk a hibás alkatrészről, melynek másolatát át tudjuk adni. Ez a jegyzőkönyv igazolja, hogy továbbiakban a javítást csak fizetés ellenében tudjuk vállalni, ha egyáltalán gazdaságosan javítható a készülék.
Ha a termék azonosítására szolgáló gyári számot, garancia címkét eltávolítják, átírják, megrongálják, nem egyezik a számlán vagy jótállási jegyen szereplő számmal.
A termékre nem a gyártó által forgalmazott, illetve szakszerűen telepített, illegális, feltört, nem legális szoftver rátöltése. Ide tartozik bizonyos modelleknél a nyelv elvesztése, bizonyos menü pontok átrendezése. A GPS funkcióval rendelkező készülékeknél csak abban az esetben tudjuk vállalni a javítást, amennyiben legális szoftver van a készüléken.
A készülékeken csak abban az esetben javasoljuk a szoftver frissítést, amennyiben azt szakszerűen meg tudja csinálni, és tudja, hogy az új szoftver képes arra a nyelvezetre (különös tekintettel a magyar nyelvre), amin használni szeretné. A terméken visszafelé nem tudunk szoftvert frissíteni, tehát ha az új szoftver verzióban nincs pl. magyar nyelv, vagy valami nem úgy működik, ahogy szeretted volna, úgy abban nem tudunk segítséget nyújtani, amíg a gyár nem ad ki újabb verziójú szoftvert.
A kizáró okok miatt bekövetkezett meghibásodások javítási költségei jótállási időn belül is a vevőt terhelik.